Vi gør dit internet klar til fremtiden

Vi gør dit internet klar til fremtiden
– så du får skarpere og hurtigere digitale oplevelser

Bogense Antenneforening og Stofa vil gerne sikre dig den bedste oplevelse, når du ser tv og bruger dit internet – både i dag og i fremtiden. Derfor opgraderer vi nu til giganet, så du kan få højere internethastigheder, skarpere billedkvalitet og et mere stabilt signal. Du kan læse mere på stofa.dk/giganet.

Med driftsinformation får du besked om afbrydelser

Opgraderingen sker i to faser i forlængelse af hinanden. I fase 1 vil der være kortvarige afbrydelser af dit tv og internet den dag, vi opgraderer i dit område. I fase 2 er der kun en enkelt afbrydelse i løbet af dagen.

Du kan få besked om afbrydelserne på sms og e-mail, hvis du tilmelder dig driftsinformation. Vi sender dog altid en sms, hvis du har oplyst os dit mobilnummer.
Tilmeld dig Driftsinfo:
1. Log på stofa.dk/minesider med dit MitLogin
2. Vælg “Indstillinger” og “Driftsinformation”
3. Klik på “Ja tak, send mig driftsinformation via e-mail og sms”

Du skal lave en kanalsøgning
Når opgraderingen er færdig, skal du lave en kanalsøgning efter kl. 19. Du kan få hjælp til kanalsøgningen på stofa.dk/kanal.
Har du en Stofa SmartTv-boks, skal du ikke gøre noget. Tv-boksen søger automatisk tv-kanalerne ind igen.

FM-signalet slukker
Opgraderingen betyder, at FM-signalet i radioen slukker mandag d. 21 oktober, fordi giganettet skal bruge den del af frekvensbåndet, som i dag bruges til FM-signalet.

Fremover kan du fx høre radio via netradio, dit tv, Stofa SmartTv-boksen, en DAB+ Radio eller en radio-app. Vil du have besked, når FM-signalet slukker, skal du tilmelde dig driftsinformation.
FM-slukket påvirker dig, hvis du hører radio via et kabel i R-indgangen i dit antennestik. Læs mere på stofa.dk/giganet/fm-sluk.

Vi sidder klar til at hjælpe
Har du spørgsmål, eller vil du have hjælp, kan bruge vores chat på Stofa.dk eller ringe til os på 88 30 30 30 – vi sidder klar alle hverdage fra kl. 8-19.

Hvis du efter opgraderingen har problemer med dit tv eller internet, kan du få besøg af en Stofa-teknikker, som vil gennemgå din tilslutning – uden beregning.

Med venlig hilsen
Bogense Antenneforening og Stofa